A Spotify vezérigazgatója nem fogja vissza magát, és szempillantás alatt beleáll Meghan Markle-be, ha a cégének a jó híre forog kockán.

Meghan Markle podcastje a második évadot sem élhette meg

Pár hónappal ezelőtt kiderült, hogy a Spotify elkaszálja Meghan Markle podcastjét, amely mindössze egy évadot, 12 epizódot élt meg. Már akkor sokakban felmerült a kérdés, vajon mit csinált rosszul, hogy ennyire gyorsan bebukott az ötlete, ám pontos válasz erre nem érkezett, eddig. 

Úgy gondoltuk, hogy új ötletekre van szükség. Azért is fogtunk bele ebbe az ötletbe, mert azt hittük, hogy a fogyasztók nagy örömmel fogadják majd ezt a koncepciót, az alkotóknak pedig új utakat biztosíthatunk vele.

Nem tudták működtetni a podcastet

Ám a vezérigazgató úgy látja, hogy a műsornak csak bizonyos pillérei működtek, összességében viszont nem sikerült meggyőzni a hallgatókat. Úgy érezte, hogy valami hiányzik belőle, és mivel nem jöttek rá, hogy mi, ezért inkább elengedték a közös munkát.

Szerinte nem lehet úgy együttműködni, hogy csak ennyire kicsi része működik egy koncepciónak. Mégis úgy érzi, a viharos események ellenére nincs köztük harag, és jókívánságait fejezte ki Harry herceg és Meghan Markle felé. 

via