Joe Jonas nem akármit kezdett el reklámozni.

A 33 éves  énekes  őszintén beszélt arról, hogy a Xeomin nevű ránctalanító injekciós készítménynek lett az új a márkapartnere, amit ő maga is előszeretettel használ, bár néhány rajongója nem érti, miért van szüksége erre. 

Mindannyian öregszünk, és ennek része, hogy közben jól érezzük magunkat a bőrünkben

– mesélte Joe a People-nek.

Nem hiszem, hogy ez olyan dolog lenne, amitől ódzkodni kell

– mondta el őszintén, és azt is bevallotta, hogy nem csak a  ráncaira  használja a kezelést, hanem a szemöldöke közötti heg kisimítására is.

Ezért vállalta el a munkát

Az énekes azt reméli, hogy a márkapartnerségével más férfiakat is arra tud ösztönözni, hogy bátran beszéljenek és használjanak kozmetikai kezeleséket, már ha akarnak. 

Egy időben minden diskurzus arról szólt, hogy ezt a férfiak nem tehetik meg, vagy furcsa, ha ilyenre adják a fejüket. És azt hiszem, hogy ez a megbélyegzés kezd elhalványulni, nagy örömömre. A pasik már jóval nyiltabban sminkelnek is, és ezt jó látni. Mert azt csinálsz, amit akarsz, és ezért gyönyörű a generáció, amiben élünk

– mesélte. 

Via