Joe Jonas nem akármit kezdett el reklámozni.
A 33 éves énekes őszintén beszélt arról, hogy a Xeomin nevű ránctalanító injekciós készítménynek lett az új a márkapartnere, amit ő maga is előszeretettel használ, bár néhány rajongója nem érti, miért van szüksége erre.
Mindannyian öregszünk, és ennek része, hogy közben jól érezzük magunkat a bőrünkben
– mesélte Joe a People-nek.
Nem hiszem, hogy ez olyan dolog lenne, amitől ódzkodni kell
– mondta el őszintén, és azt is bevallotta, hogy nem csak a ráncaira használja a kezelést, hanem a szemöldöke közötti heg kisimítására is.
Ezért vállalta el a munkát
Az énekes azt reméli, hogy a márkapartnerségével más férfiakat is arra tud ösztönözni, hogy bátran beszéljenek és használjanak kozmetikai kezeleséket, már ha akarnak.
Egy időben minden diskurzus arról szólt, hogy ezt a férfiak nem tehetik meg, vagy furcsa, ha ilyenre adják a fejüket. És azt hiszem, hogy ez a megbélyegzés kezd elhalványulni, nagy örömömre. A pasik már jóval nyiltabban sminkelnek is, és ezt jó látni. Mert azt csinálsz, amit akarsz, és ezért gyönyörű a generáció, amiben élünk
– mesélte.