Minden évben várva várt esemény a John Lewis karácsonyi reklámjának debütálása, ami idén is könnyfakasztóra sikerült, és nagyon fontos dologra hívja fel a figyelmet. 

Az örökbefogadáson a hangsúly az új karácsonyi reklámban

A John Lewis minden karácsonykor kitesz magáért, és emberek millióit siratják meg az ünnepi reklámjukkal. Végre debütált a 2022-es verzió is, ami idén sem kevésbé megható. 

Adott egy pár, akik gyereket szeretnének, ám természetes úton már nem lehet, így örökbefogadnak egy kislányt. A lány szenvedélyesen szeret gördeszkázni, és hát mit tesz ilyenkor az eltökélt apuka, hogy legyen közös témájuk mire megérkezik? Maga is megtanul gördeszkázni. 

Persze ez nem megy ilyen könnyen, lépten-nyomon elesik, nekimegy valaminek vagy épepn valakinek, pedig tényleg csak ez jár a fejében egész nap. Az irodában az asztal alatt a deszkán ringatja a lábait, az Excel-táblák helyett inkább deszkás videókat néz, mindegy, mennyi kudarc éri, ő akkor is meg fog tanulni, mire megérkezik a lánya.

Fontos dologra hívják fel a figyelmet

Karácsony napján szól a csengő, és a gyermek az, az örökbefogadást bonyolító szerv képviselőjével. A kislány azonnal összerakja új apukájának sérült, bekötött kezét és a gördeszkát látva, hogy mi is a helyzet, és azonnal megmosolyogja, majd besétál új otthonába. 

Nagyon úgy tűnik, megérte a sok szenvedés és belefektetett munka, a kislány ugyanis deszkával a kezében érkezik, így sikerült jól indítania az újdonsült szülőknek. 

A reklám nagyon fontos dologra hívja fel egyébként a figyelmet, csak az Egyesült Királyságban több, mint 108.000 gyermek él állami gondozásban. 

Ha előkészítetted a százas zsepit, lássuk az év legmeghatóbb reklámját a John Lewistól: